Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 1169 ggr
AndersE
0

Tips om iFokus

Missa inte de många funktionerna i Fokus! Läs gärna artikeln som Niklas skrivit. Du hittar den här.

Du väljer naturligtvis själv hur mycket - och vad - du vill skriva på "Min sida", men det är trevligt för oss andra att kunna hitta någon information om dig. Vilka intressen du har t.ex.

Lägg gärna in några bilder - av vilket slag du önskar - i ditt eget Fotoalbum! Eller skriv dagbok någon dag. Eller titta om någon hälsat på i din Gästbok…

Hör av dig om du har frågor om något på i Fokus!

AndersE
0

Passar bara på att pusha för den här…

InaN
0

I artikeln som hänvisas till så står det om högra sidan, varför kan jag inte se den om man har en bildskärm med upplösningen 800*600. Är det min dator eller nåt annat som är knasigt?

AndersE
0

Nej, det är säkert riktigt. Till höger om "mittspalten" (där du läser detta nu) finns tre rutor:

• Senast på iFokus (där ser du senaste inlägg oavsett var iFokus det görs)
  • Mina favoriter (där ser du de medlemmar du valt som favorit - och om de är inloggade eller ej)
  • Mina sajter (där ser du alla sajter, och de du är medlem i är svarta, de andra grå) Där går du också med i nya sajter.

Det bästa vore om du kunde öka skärmupplysningen… Annars kan du klara dig utan högersidan - utom att du inte kan gå med i nya sajter, fast du kan ändå se och skriva i dem via "Fler sajter" här ovanför.

Tilda
0

InaN jag hade samma problem och fick råd på Datorn iFokus, se strängen Ser bara en del av iFokus på rutan - under Övrigt. Jag fick rådet att öka upplösningen, vilket inte hjälpte just mig, men började bläddra i manualerna och hittade lösningen för mig där. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

===

InaN
0

Tack Tilda, ökar jag upplösningen så ser jag allt. Trodde igår att jag blivit senil när jag inte hittade igen högerspalten på den "gamla" datorn. Visste ju att de fanns där men det gick inte att scrolla så långt ut.