Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettsläktforskning
Läst 1618 ggr
AndersE
0

Sommarforska?

Har du lediga dagar i sommar?

Bland Genlines många erbjudande finns ett som gör att du får tillgång till deras kyrkböcker till 31 augusti för 400:-.

Länk till Genlines erbjudande

zachs
0

Har just hedrat Linné med att teckna Genline, 3 år för 3000 kr, känns bra!

svenne
0

3000:- för 3 års Genline, det känns helt OK!
Jag tecknade för någon månad sedan ett års abonnemang för 1590:- och tyckte det var bra.

Eftertankens kranka blekhet….

Anns
0

# 1 Var hittade du erbjudandet om 3 000 kr? Jag kan inte se detta på Genlines hemsida.

@nn

AndersE
0

#1 Gratulerar!

zachs
0

Det kom på mail info från Genline. Gällde bara några dagar runt Linnés födelsedag. Det kom för ett tag sedan ett erbjudande om 5000 kr för 5 år men det tyckte jag känndes lite långt.

Anns
0

Aha, då har jag missat det. Även jag fick mail om 5000 kr men jag hoppade inte på det. Jag har själv ett 3-årsabonnemang som
går ut. efter sommaren. Men troligen går det fler tåg…

@nn

AndersE
0

Jo, ett tag hoppade jag på flera erbjudanden utan att tänka. Så upptäckte jag för två år sedan att jag hade abonnemang till 2010. Så nu ligger jag lågt…

;-)

AndersE
0

Genline fortsätter med sina olika erbjudanden.

Jag tycker att deras "prova-på" är sympatiska. Perfekt för den som faktiskt vill "prova på", men också för den som avslutat ett abonnemang, men har några saker att kolla upp.

Just nu 49:- för 10 dagar.

leja
0

Måste erkänna att jag nästan bra kört kort tids abonemang,. Mycket beroende på att tiden inte verkar räcka till och då passar jag på några dagar då jag kan ta mig tid.

Cool

Vad ska man ha som signatur tro?

AndersE
0

#9 Ja, det är nog smart. Jag har haft årsabonnemang ett tag nu, men det kan ju gå långa perioder då jag inte använder det.

Fast å andra sidan är det bekvämt att ha tillgång när man vill titta.

AndersE
0

Nu finns ett nytt 3år/3000:-. Gäller några dagar…