Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettindividforskning
Läst 1430 ggr
chrissan
0

Svar - SCB-listor

Är det någon mer än jag som inte får fram SCB-listorna på Svar? De bara hänger sig och ingen bild kommer.

Cheyenne
0

Jag var uppe med tuppen strax före 7 och det har varit segt hela tiden med lång väntetid mellan varje bild men jag har inte haft något problem med att bilderna inte har visats alls.

chrissan
0

Jag får väl vänta längre då… Irriterande

pertho
0

Här fungerar det bra. Jag hittade min egen födelsenotis utan problem. Ingen seghet.

svenne
0

Här har SVAR fungerat klanderfritt hela förmiddagen.
Har suttit och registrerat det sista i min NÅDD-församling. Äntligen klart, man vill nästan kräkas på det till slut.

Nu blir det att gå ut i solen.

chrissan
0

Här blev det dimma och Svar är fortfarande dåligt, speciellt när man kör Firefox som brukar vara bäst. Grr.

svenne
0

Märkligt.
SVAR brukar funka bäst med Firefox, men jag kör även med IE ibland och det går också.

Däremot i min bärbara är det lögn i h-e att få SVAR att funka i Firefox. Det bara står hela tiden att man ska ladda ner ytterligare insticksmoduler och det har jag gjort ett oändligt antal gånger men det går inte ändå, så i den måste jag köra med IE.

pertho
0

#4. Grattis, Svenne! Ett behjärtansvärt arbete som många kommer att få glädje av.

#6. Till SVAR använder jag IE. Problemet med att Firefox inte vill fungera med plugin känner jag igen från flera håll. Senast i dag med en länk härifrån (Proveniens kör jag under Firefox) till Lantmäteriet. Jag fick kopiera adressen till IE och då gick det utan problem.