Svar - SCB-listor
Är det någon mer än jag som inte får fram SCB-listorna på Svar? De bara hänger sig och ingen bild kommer.

Jag var uppe med tuppen strax före 7 och det har varit segt hela tiden med lång väntetid mellan varje bild men jag har inte haft något problem med att bilderna inte har visats alls.

Jag får väl vänta längre då… Irriterande
Här fungerar det bra. Jag hittade min egen födelsenotis utan problem. Ingen seghet.

Här har SVAR fungerat klanderfritt hela förmiddagen.
Har suttit och registrerat det sista i min NÅDD-församling. Äntligen klart, man vill nästan kräkas på det till slut.
Nu blir det att gå ut i solen.

Här blev det dimma och Svar är fortfarande dåligt, speciellt när man kör Firefox som brukar vara bäst. Grr.

Märkligt.
SVAR brukar funka bäst med Firefox, men jag kör även med IE ibland och det går också.
Däremot i min bärbara är det lögn i h-e att få SVAR att funka i Firefox. Det bara står hela tiden att man ska ladda ner ytterligare insticksmoduler och det har jag gjort ett oändligt antal gånger men det går inte ändå, så i den måste jag köra med IE.
#4. Grattis, Svenne! Ett behjärtansvärt arbete som många kommer att få glädje av.
#6. Till SVAR använder jag IE. Problemet med att Firefox inte vill fungera med plugin känner jag igen från flera håll. Senast i dag med en länk härifrån (Proveniens kör jag under Firefox) till Lantmäteriet. Jag fick kopiera adressen till IE och då gick det utan problem.