Snabbare?
Det har varit problem med att iFokus ibland blir segt. En misstanke om orsak har gjort att två funktioner tagits bort - förhoppningsvis helt tillfälligt:
- I övre högra rutan är "Senast på iFokus" borta
- På "Min sida" är era senaste inlägg och kommentarer borta
Nej, det verkar inte ha hjälpt. Det är fortfarande så att det varierar kraftigt mellan att fungera helt OK till att vara så segt att det är nästan omöjligt att komma in.
Jag kan bara hoppas på ert tålamod. Det jobbas på att med olika metoder hitta vad det är som orsakar problemen.
Håll tummarna för att man ska lyckas snart
Jag hoppas också att de hittar "det felande" och jag hoppas att de lägger tillbaka så att jag kan se vad som hänt i "mina" trådar. Det blir nästan omöjligt att följa med och svara annars, eftersom jag inte längre kan läsa och skriva varje dag.
mvh/gurin
#2 Håller helt med - det är en värdefull funktion!
Nu verkar det som om "grabbarna" funnit det som gjorde sajten tidvis väldigt trög. Det betyder att vi snart bör se alla våra normala funktioner i drift igen!

Hujedamej, vad seg sidan är….just nu….
Jo, mitt #4 var tydligen ett "Hej" före bäckpassage… 
Jag återkommer så fort jag får veta något.
Om ni har problem just nu, så beror det på att det jobbas med tekniken. Det gör att vi får tillbaka en del sker nu - bl.a. kan vi nu åter kommentera artiklarna under forumet!
Och nu har vi även tillbaka rutan med "Senast på iFokus" längst upp till höger…
Problemen som varit ett tag med att även lästa inlägg var fetmarkerade ska vara åtgärdat nu!

Vad har hänt?
Idag gick det blixtrande snabbt!
Vad ska man ha som signatur tro?
#10 Javisst är det kul!
Vad som hänt vet jag inte mycket om, mer än att det finns några killar som lägger mycket av sin fritid på att få det att funka…