Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 878 ggr
AndersE
2008-08-02 20:56
0

Lösenordsproblem?

En del har problem med att logga in. Det verkar bero på att man bytt lösenord någon gång. Kommer du ihåg ditt gamla så prova med det, eller använd påminn-knappen.

ANNIA
2008-08-02 21:18
0

Jag fick lov att logga in med gamla lösenordet, och tack och lov kom ihåg det.

Men det kanske blir knivigt det där med påminnelseknappen. Åtminstone kanske det skulle kunna bli det för mig, för sen det här nya gick ikraft så får jag mail både till min gamla adress och till min nuvarande. Så om jag skulle behöva klicka på påminn så är ju frågan vilken adress jag ska skriva i för att få användaruppgifterna.

AndersE
2008-08-03 10:44
0

#1 Du behöver inte skriva e-adress då du ber att få påminnelse väl?

ANNIA
2008-08-04 15:58
0

Jo dom har ändrat på påminnelserutan (åtminstone sist jag kolla). Förut skrev man i användarnamnet men nu ska man skriva i email-adressen man har registrerad. Dom hade redan planerat att göra så innan det blev strul för mig, men antar att mitt strul blev spiken för att ha det så. Så nu ska rätt person få sitt användarnamn hur den än beter sig, ja förutsatt att den kommer ihåg sin adress.

När jag ändå skriver här så kan du ta bort tråden jag skrev. "till användarnamnet annia" Jag ska skriva till dom andra sajterna sen (som har den tråden kvar) bara systemet börjar funka ordentligt.