Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 1567 ggr
AndersE
2008-02-14 16:55
0

Reklamflytt

Som ni kanske märkt/märker så har "Goggle-annonsen" flyttat upp i strängarna. Den ser nu ut som en kommentar gjord av "ifokus".

Det är allstå inget nytt - samma annons låg tidigare sist, mellan sista kommentar och rutan där man kan skriva nästa kommentar.

Där den nu hamnar "stör" den naturligtvis mer, vilket såklart är syftet. De inkomster som dessa rutor alstrar är trots allt det som ger en förhoppning om att iFokus ska generera så pass stora inkomster att vi får leva vidare.

gurin
2008-02-14 17:28
0

Aha, det är det som skall stå i de "tomma" iFokus rutorna.

mvh/gurin

AndersE
2008-02-14 21:20
0

#1 ;-)

gurin
2008-02-15 09:21
0

Jag stänger reflexmässigt av allt som blinkar och allt som hamnar utanför och ovanpå den text jag vill läsa. Det gjorde googleannonserna, därför rök även de.

Jag skulle vilja stänga av  det där som rör sig längts upp till höger !Senast på iFokus", men då ryker också mina favoriter och mina sajter, vilket inte är så praktiskt.

Borde kanske sätta på Google-reklamen eftersom den ju inte stör så mycket nu när den hamnat i en egen ruta.

mvh/gurin

Gnidde
2008-02-15 13:22
0

Vart förvånad men tänkte som så att klickar man på länken genererar det en slant till i Focus och det är ju bra, bara det inte blir nerlusat med anonser i strängen då är det förfelat.

Hälsningar Gnidde.