Dagboks inlägg
Är det några fler än jag som inte kan se om det har skrivits några dagboksinlägg,det brukar ju alltid stå under rubriken Nya Dagboksinlägg så att alla kan se det. Jag har skrev igår,men det syns inte. Jag förmodar att det rättar till sig,om jag inte har klantat mig. Hursomhelst den här nya datorn dansar fram - vad häftigt när man vänder sida.Något trediminisonellt över det hela….
#0 Visst är det härligt med ny dator! :-)
Det är riktigt att nya dagboksinlägg inte syns längre. Det är på gång en ny ifokus-version. Där kanske det är med igen.
Jag tillhör dem som inte saknar det. De flesta inlägg som syntes var skrivna av medlemmar som inte är aktiva på Proveniens - och ganska ofta var rubrikerna rätt tråkiga. Dessutom missbrukades det ibland som en gratis reklamplats för olika produkter och tjänster.
Däremot går det ju utmärkt att "pusha" för sin dagbok här!
Ja kanske det,man kan ju lika gärna "pusha" här,inte för min dag bok är något speciellt att läsa,men det kan ju vara någon annan som har skrivit något som man kan/vill läsa. Men man kan ju surfa runt själv också. Jag tog och sparade hela min dagbok härom dagen,i en mapp. När man går tillbaka och läser så har det nog hänt mer än vad man trodde. En kusin till mig har skrivit dagbok sedan 1965 men jag har ingen aning hur det är nu.
Ja det behövdes verkligen en ny,men den gamla fungerar hjälpligt om man speedar upp den.