Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 1368 ggr
AndersE
2006-05-02 22:34
0

Buggar...

i Fokus tekniker jobbar prioriterat med två buggar nu:

• Sökfunktionen fungerar tyvärr inte (sedan ett par veckor). Jag hoppas den kommer igång snart - eventuellt blir då funktionen helt förändrad, till det bättre!
  • När man skriver ett inlägg så hittar man en "tårta" längst upp till höger. Med den ska man kunna göra egna små "gallup-undersökningar". Ganska kul, men just nu fungerar den inte riktigt.

Hela i Fokus-konceptet får ju ännu räknas som helt färskt. Några inkomster att tala om finns inte utan killarna bakom det här jobbar med det här vid sidan om sina ordinarie jobb - så vi får försöka ha överseende med sådana här saker…

kjersti
2006-05-02 23:25
0

Absolut.. överseende… Inte ens betalda data"nördar" klara att lösa  buggar fort.. om ens någonsin…

Staffan
2006-05-02 23:39
0

#1 Gråter

AndersE
2006-05-02 23:45
0

#1 Oh, kjersti - du skulle bara veta hur mycket grejor de här killarna fixar - ibland bara någon minut efter att vi påpekat dem…

Men några saker är ibland lite värre, och då kan man få vänta lite…

Sen vill vi ju gärna att de jobbar lite med utveckling också - vilket de gör. Här har hänt massor bara på de sex månader Proveniens funnits - och det finns en massa kul idéer om nya funktioner. Kul att se vad som blir föverkligat…

kjersti
2006-05-02 23:52
0

Jag VET att det är svårtGråter och datanörd är INGET skällsord…Kyss

När jag skrev nånsin tänkte jag mer på de stora..

Underverken tar lite… längre tid…(Vem sa det föresten?)

Glad

Staffan
2006-05-02 23:59
0

#3 #4

Glad

AndersE
2006-05-04 23:56
0

Nu tror vi att "tårtbiten" ska fungera igen - så varför inte göra en gallup om något…?