Gunnel Hagströmer
Kan någon hjälpa mej och ta reda på om en kvinna som hette Gunnel Hagströmer, född 1914, död 1970 i Stockholm, hade några barn?
Du får vända dig till det landsarkiv som gäller eftersom man inte kan föja henne på Genline eller Arkiv Digital.
Tack, det får jag göra.

Om hon var född Wingren, så vet jag en del genom att läsa på Genealogiska Föreningens medlemsidor, i det förnämliga klipparkivet.
Men eftersom det är mycket troligt att vi talar om levande personer så sätter jag inte ut de tre flickornas namn

Cavinka, det finns en dödsannons samt en nekrolog för rubricerad person i Genealogiska Föreningens klipparkiv. Om du skickar ett PM till mig med din mailadress så mailar jag gärna dessa till dig där namnen på hennes barn framgår.
Som en liten påminnelse vill jag dock poängtera att namnen på hennes barn bör kontrolleras mot hennes bouppteckning OCH framledes, tänk på att när det gäller sådana här förfrågningar som ligger så nära i tiden, så varken bör eller ska nu levande personer efterfrågas eller namnges på ett forum.

Där fann vi samma uppgift swemah!