Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 1282 ggr
AndersE
0

Fotoalbum!

Nu har alla medlemmar fått ett eget fotoalbum! Ska bli kul att se vilka bilder ni vill visa!

Släktanknytning? Gamla eller nya bilder? Vackra eller roliga?

AndersE
0

Om ni inte hittar fotoalbumet kanske ni inte hunnit skriva minst tre gånger i forumet ännu? Det är det lilla minimikravet för att få tillgång till fotoalbumet - men lätt ordnat, eller hur?

Hirit
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja,det låter trevligt.Jag får ta och leta reda på albumet och skicka in en fin vinterbild.

AndersE
0

Härlig bild hirit! Du hittar fotoalbumet under fliken "Min sida" här ovanför.

Robert
0

hirit, mycket vacker - den bilden ska du skryta med på Foto!

Hälsningar

Robert

leja
0

Kul att kunna lägga in foton, testade en bild men det blir nog fler sen.

Lena-Maria

Vad ska man ha som signatur tro?

Hirit
0

Hej nu har jag testat och lagt en en bild under mitt fotoalbum samma som jag satte in 11:17 då jag skrev.  Tackar, visst,ska jag hälsa på en sväng på Foto.

AndersE
0

Det här är en funktion som jag utnyttjat alldeles för dåligt - och jag har knappt tittat på era…

Hur är det? Vilka har fyllt sina fotoalbum?

kjersti
0

Hur mycket får plats i fotoalbumet?

Jag har inte hittat någon uppgift omdet. Däremot har jag lagt in några bilder i mitt album här . Hittar ni dit ?

AndersE
0

Jag tror max är 3MB, t.ex 60 bilder á 50 Kb.

AndersE
0

kjersti, jag hittade bara en bild i ditt album. Nog vill man veta vem han är - födelsedagsgrisen.

kjersti
0

Jag trodde jag lagt in fler men jag hittar också bara en .Konstigt…

Får återkomma med de övriga när jag sitter hemma vid min egen dator. Nu är det lånad dito.

Vid närmare åsyn inte alls konstigt.. Jag har laddat upp bilden VÄLDIGT stor. Skall göra om det sen.