God Jul

En fridfull jul önskar jag alla. Mitt mål inför 2011; Se till att Alzeimerspatienter som är inlagda på sjukus för medicinska sjukdomar, INTE kan koppla bort sig från dropp, syrgas, hjärt-pulsmätare, dräningsslangar och rymma från sjukhuset klockan 6 på morgonen då det är -21 gradet kallt ute (endast klädd i sjukhuskläder och en ytterrock).
Fridens!

En riktigt fin jul och ett nytt år, som blir precis det du önskar dig, det önskar jag er alla.
Att det blir ett år med många nya upptäckter inom släktforskningen ser jag fram mot, upptäckter som ger nya kontakter med människor spridda över vår jord. Möjligheter att lösa upp små mysterier såväl som stora är ju lockande, och visst är det en underbar känsla att hitta något som leder vidare i letandet.
Ha det bra
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA SOM LÄSER HÄR.
Hälsningar Gnidde.
God Jul och Gott Nytt År tillönskas alla på Proveniens. 
God Jul

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ha det riktigt bra under helgerna!
God Jul och Gott Nytt År.
Skickar en länk från en bekant i USA (också släktforskare). Jag hoppas den fungerar.
(kopiera länken och klistra in den i webläsaren)
Jag önskar alla er en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR !
Och tack för all hjälp jag fått på den här sajten.
God Jul tillönskas er alla!

God Jul alla!

Önskar er alla på proveniens en riktigt God Jul och Ett Gott nytt År!
…oavsett ni är insnöade eller inte.

Här (i Karlstad) är vi inte alls insnöade, sista snön som föll kom i söndags förra veckan och var bara någon centimeter och totalt har vi väl ungefär 10-15-cm snö här. Ingen snöskottning den senaste veckan alltså och nu är det -15 grader och klar väderlek.

God Jul och Gott Nytt År till alla vänner här på Proveniens
korten hittar du HÄR
"Alsterolle" i Karlstad

God Jul och Gott Nytt År till alla!
Totalt insöad - och jobbar 09 -20
önskar jag naturligtvis alla en God Jul. 
Gå varsamt på snö och is - och kör varsamt i trafiken så att ni inte skadar er, -och jag får en lugn dag (och natt) på jobbet.
-
God Jul från ännu en som är på väg till jobbet.
Tillönskar Er alla
God Jul och Gott Nytt År!
God Jul och Gott Nytt År önskar jag er alla Proveniens-vänner.

God Jul och Gott Nytt År till er alla.
Vad ska man ha som signatur tro?

Missade att önska alla proveniensare God Jul, men menade det ändå. Passar istället på att önska Gott Nytt Släktforskarår innan jag missar det åxå.
Jag har också missat…
Jag hade jour på julafton men fick vara hemma och fira en lugn afton med familjen. Jobbar några dagar nu men är ledig över nyår.
En god fortsättning på julen önskar jag alla samt ett riktigt Gott Nytt År!