Mina inlägg
Har haft en mindre aktiv period i mitt släktforskande men hade nu tänkt ta nya tag.
Sökte ett av mina gamla inlägg under rubriken "Mina inlägg" men hittade bara några få.
Sökte sedan på den rubrik jag valt och hittade mycket riktigt nu mitt inlägg igen. Det lades dessutom till under rubriken "Mina inlägg".
Ligger de bara kvar en viss tid där eller?
#0 Vet faktiskt inte…
Genom åren har ju några systemuppgraderingar gjorts så då kan ju inlägg "trillat ur" Mina inlägg. Annars tror jag inte det skall finnas någon tidsgräns.

Det verkar som de 25 senaste inläggen sparas, tidigare verkar inte komma upp.
Förståeligt, det skulle ju bli ganska många totalt efter ett tag men lite synd är det för många gånger är det totalt hopplöst att försöka hitta gamla trådar via sökfunktionen.
För min del fanns endast 3 inlägg kvar, synd!
Inga inlägg tas bort.
Så märkligt! Jag har skrivit en del inlägg men utöver de som "ligger kvar finns inga även om jag klickar på "äldre inlägg"…..
Jaja, får hoppas att jag noterat all den hjälp jag fått från hjälpsamma proveniensläsare i mina anteckningar.
Jag saknar också mina inlägg, men om man söker med sitt användarnamn i sökfunktionen får man en massa träffar på trådar man gjort inlägg i!
Tack för tipset! Nu har jag sökt mina gamla inlägg och genom att öppna upp dem kan jag nu se dem under "Mina inlägg" igen!