"Mina inlägg"
E sajtteknisk fråga.
Hur kontrollerar man vilka inlägg som listats i rubriken "Mina inlägg"? Hur tar man bort de som är där?
/T
#0 Det som finns där är sådana trådar du skapat eller deltagit i. De hamnar i listan varje gång det kommer en ny kommentar.
Tanken är att man skall upptäcka något nytt i de diskussioner man deltar i.
Det händer dock att man lagt en kommentar i en diskussion som sedan utvecklas så att man inte längre vill delta. Om man då har "iFokus Plus" får man möjlighet att välja bort en sådan diskussion och får då inte påminnelser om den.
Var det svar på frågan?

Problemet är att mina nya inlägg inte hamnar där. De tre första inläggen är dessa gamla:
HAA?ANIMI…?
Ny tidning
Gör din egen bok
Och visst deltog jag där, men några favorittrådar var det aldrig. Men nu ser jag bara dessa tre varje gång jag öppnar proveniens.
Om jag klickar på "visa fler inlägg" får jag upp alla, men dessa tre försvinner inte vad jag än gör och är de enda som syns på huvudsidan.

#2 Har du klickat på dem och de är ändå kvar?
Prova med att rensa webhistorik?

Mycket lustig bugg. Tog bort historiken, inget hände. Loggade ut och in och klickade gång på gång på de där inläggen. Sen klickade jag bort proveniens som favoritsajt här. Loggade ut. Loggade in och la till igen proveniens och då var det borta.
:o)
#4 Märkligt, men bra att det fungerade till slut.