Strömmen...
Svallvågorna från anbytarforum påverkar även Proveniens stränder.
Naturligtvis är det jätteroligt med nya medlemmar och ni är alla på det hjärtligaste sätt välkomna!
En sak jag kan oroa mig lite för är att Proveniens ses som anbytarforums utflyttade "ordet är fritt". Utöver att här finns ett forum för lättsamma diskussioner (Kantstött porslin) och att här ska vara högt i tak, så skulle jag också önska att ni kikade runt lite, eftersom…
Vi sysslar med en del seriösa frågeställningar också. Inte som någon ersättare för anbytarforum, men som ett komplement, och kanske lite utvikning…
Välkomna att botanisera alltså!

Hmm, jag känner mig nästan en aning skyldig eftersom jag startade tråden Anbytarforums framtid….Dessutom har det ju flaggats för Proveniens på andra ställen, som en följd av den ovarsamma hanteringen av saker och ting i Anbytarforum. Men, vi ska väl se den eventuellt ökade tillströmningen till Proveniens som något positivt och hoppas att de nya ser att det händer en hel del här.

Jag har redan bläddrat runt en del och hittat en hundsida där jag gjort inlägg. Hundar är ju min stora hobby, förutom släktforskning. Har två boxer och en tredje på gång :). Jag har inte hunnit bläddra igenom allt ännu, finns ju en hel del. Inte kommer jag bara att göra inlägg om AF.
Annki
Anders, jag förstår din oro av mer än ett skäl, men förhoppningsvis blir det en lugnare period nu, åtminstone tillfälligtvis! Du är i alla fall heder värd för att du upplåtit plats för många forumvänner som känt sig lite "rotlösa" på sistone. Det är klart att vi måste ägna oss åt lite roligare trådar också!

Det är bra!

Jag har också bläddrat runt lite under dagens lopp och spanat in vad som ´står på menyn´ så att säga.
Har hittat en del intressant faktiskt.

Inget ont som inte har något gott med sig.