Bara för medlemmar
Edit: Upplägget är ändrat. Läs mer här - länk.
Jag har låst diskussionsgruppen "Kantstött porslin" så att den bara är öppen för Proveniens medlemmar. Orsakerna är två:
- Diskussionerna i "Kantstött porslin" är tänkt att vara sådana som inte berör Proveniens direkta inriktning. Här ska vi kunna "chatta" loss om allt möjligt och omöjligt - och det bör inte vara så intressant för den tillfällige besökaren.
- Jag tänker mig också att det kan kännas ganska behagligt att veta att det som skrivs i "Kantstött" bara läses av Proveniens medlemmar.
Har ni problem att läsa i "Kantstött" så hör av er. Det krävs en viss administration så jag kan ha missat något…
Jag har gått igenom listan noga nu så jag hoppas alla har tillgång till "Kantstött" nu. De inläggen känner ni igen genom att de har ett "hänglås".
För er som än så länge valt att bara vara åskådare på Proveniens vill jag påminna om att ni missar en del trevliga "utanför-ämnet-diskussioner" som vi för i gruppen "Kantstött porslin" som bara är öppen för medlemmar.
Att bli medlem i iFokus är gratis - du behöver bara uppge en giltig e-adress!
Att sedan bli medlem i Proveniens är lika enkelt som att trycka på "Lägg aktuell sajt till favoriter" längst ner till höger på skärmen!

Finns "Kantstött….." kvar? Hur kommer man åt den?

Mmm. jag är inloggad nu och kan klicka på rubriken "Kantstött", men sedan händer inget mer…

Jag lyckades komma in även om det var långa svarstider.
Nu verkar det funka för mej. Förhoppningsvis ses vi nån gång senare.
rune
Kantstött hittar ni längst ner bland forum-grupperna, med en röd rubrik.
Inläggen har en liten hänglås-symbol framför sig.

Aha, nu ramlade 25-öringen ner!
Förresten, kan man deleta ett eget inlägg själv eller måste det göras av "moderatorn"?

Jag hittar fortfarande inte "Kantstött…". Beror det på min bristande intelligens eller på att jag använder Firefox?

Nej på att du inte har loggat in som medlem, tror jag.:)
Testar nu med Firefox och såg inte "Kanstött " först .
Men sedan jag loggat in framträder det längts ner i raden av ämnen här till vänster i Rött.

Jag har loggat in som medlem, men inget "Kantstött" kan skönjas. Jag kanske inte är fullvärdig medlem???
Jodå Tord! Däremot krävs det ett visst "manuellt" arbete av mig efter att jag sett att en ny medlem kommit in…
Nu hoppas jag det fungerar även för dig!?

Ditt arbete var nog inte tillräckligt "manuellt".
Kommer fortfarande inte in trots omladdning av sidan. 
Jag ser heller inget "kantstött" på min dator.
Just nu arbetas det på tekniken så jag kan inte göra något, men så fort det är klart ska jag kontrollera det Sivan.
Tack för svaret.
Hej igen!
Jag måste säga att det inte är särskilt lätt skriva här. ' The curser' hoppar och dallrar hela tiden och allt tycks ostadigt på något vis. Sedan så kan jag inte se det jag skriver, det försvinner ut under ramarna och jag måste skrolla fram och tillbaks för att kolla texten.
Kanske ordnar det sig.
Lillan
#17 Det låter ju väldigt trist Lillan.
Kan det bero på skärmupplösningen att text försvinner under ramarna?
Har du möjlighet att ändra/öka upplösning.

Vill bara meddela att jag nu kan se "Kantstött" (sedan igår, tror jag).
Härligt Tord.
Eftersom det varit (och kanske är för någon) strul så öppnar jag upp "Kantstött" tills jag fått koll på varför det inte fungerat.
Jag hoppas allt ska fungera igen. Kantstött är åter en stängd forum-grupp öppen endast för Proveniens medlemmar.
Om någon medlem inte kan se Kantstött så säg till!
Jag puttar upp denna för nytillkomna medlemmar!
Om någon medlem inte kan läsa "Kantstött" kan ni väl höra av er!
Putt!

Funkar fint här!
En putt till då det blev aktuellt igen…