Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 997 ggr
AndersE
0

Aktivera din sida

Om du klickar på "Min personliga sajt" nästan längst upp till höger på sidan kommer det instruktioner om hur du aktiverar din sida.

Om du har ett användarnamn som inte fungerar i en webadress får du möjlighet att ändra.

När du aktiverat får du tillgång till blogg, fotoalbum osv. Dessutom blir det enklare för andra medlemmar att skicka PM till dig.

Det innebär inte att du måste börja blogga eller lägga in bilder…

Flört

AndersE
0

Om man vill köpa till "iFokus Plus" så får man nu möjlighet att göra sin sida mer personlig.

Exempel

AndersE
0

Jag ändrade nyss bild och färger på min sida och skrev några rader i bloggen.

http://anderse.medlemmar.ifokus.se/

Jag måste erkänna att jag sällan tittar på era sidor om ni skrivit något i blog eller lagt nya bilder i era fotoalbum.

Så jag hoppas att ni gör som jag…

Skriv en liten blänkare när ni gjort något nytt. Jag tittar gärna!

AndersE
0

Jag upptäcker lite då och då att ni är några som inte aktiverat er sida…

AndersE
0

Din egen sida/sajt kan du göra mer eller mindre tillgänglig.

• Grundinställningen är att den är tillgänglig för alla. Då kan "vem som helst" läsa din blogg och titta på dina foton. De behöver alltså inte vara registrerade på iFokus
  • Du kan också välja att bara göra sidan tillgänglig för inloggade iFokus-medlemmar
  • Du kan välja att ha sidan tillgänglig enbart för "vänner", dvs de iFokus-medlemmar du själv väljer ut
  • Du kan t.o.m. välja att du bara själv ska kunna se den.

Tänk på att medlemmarnas personliga sidor också är egna sajter. Därmed kan du också välja sådana sidor som "favoritsajt" och få dem tillgängliga i listan över sajter uppe till höger.

Du kanske upptäcker att någon skriver en trevlig blogg som du vill komma åt snabbt.

AndersE
0

Påminnelse…