Proveniens iFokus

Proveniens

Etikett: proveniens-i-fokus
Läst 1559 ggr
AndersE
0

Hittar du något Läsvärt här?

På Proveniens förstasida finns en rubrik till höger om "löpsedelsbilden". Där står "Läsvärt!".

Tanken är att det ska vara en liten guide till särskilt läsvärda artiklar på sajten. Kanske en äldre artikel som man annars inte hittar så lätt. Främst kanske detta är användbart för en ny besökare men även vi veteraner kanske missat något eller vill bli påminda?

Ge mig gärna tips om nya eller äldre artiklar som du uppskattat och som kan platsa under "Läsvärt!".

AnneN
0

Eftersom jag så smått började med att göra verklighet av mina släktforkartankar igårkväll och jag säkerligen inte är den enda nybörjaren på området så kan det kanske vara en idé att ha en artikel för nybörjare inom släktforskning under Läsvärt Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AndersE
0

Tack. Kommer!

AndersE
0

Puttar upp denna. 

Nog finns det väl någon som uppskattat någon artikel här?

Obestämd

leja
0

Det är problemet, jag tycker det mesta är läsvärt.

Flört

Vad ska man ha som signatur tro?

Cheyenne
0

Jag tycker ""Anna på kammarn - en mordhistoria från Borgvik" innehåller allt! Den är min personliga favorit.

Men vad jag kan se är den placerad under tråden "Livsöden" så den kanske inte räknas till artiklar!??

AndersE
0

#5 Tack och håller med. Alla artiklar är artiklar…

Flört

AndersE
0

Puttar upp och ser om det finns fler…

svenne
0

Jag läser alla artiklar och tycker att de är intressanta, var och en på sitt sätt. Däremot "slarvar" jag väl med positiva kommentarer ibland…Skäms