Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 1061 ggr
AndersE
0

iFokus Plus - vad önskar du?

iFokus behöver ju dra in pengar för att driva sajterna och reklam är en viktig inkomstkälla, men det behövs också annat.

I grunden kommer det alltid att vara avgiftsfritt att använda iFokus, men man vill gärna erbjuda extratjänster mot en kostnad som ett sätt att öka intäkterna.

Just nu finns möjlighet att köpa:

Nu undrar jag vad ni tycker skulle vara värt att betala för? I första hand handlar det om att utöka innehållet i "Plus" men det skulle också kunna vara något helt nytt och separat.

Vilka nya funktioner skulle du vilja se, och kanske vilja betala något för att få?

Önska här - så för jag det vidare!

AndersB
0

Jag har svårt att komma på någonting.

Gratisgenerationen på internet är svårflörtad… Obestämd

AndersE
0

#1 Visst är det så, men det finns ändå rätt många som kan tänka sig att betala en slant.

Tänk att kunna ladda upp en gedcom-fil och ha ett enkelt släktträd på personliga sidan!?

AndersB
0

#2 Jo, det vore ju kul! Men jag gissar att förslagen bör vara något som kan användas på alla ifokus-sajter. Och att läsa av gedcomfiler är inte lätt, som bekant (tänker på Familjeband), så det kräver nog för mycket arbete.

AndersE
0

#3 Jo, jag tror inte heller det är realistiskt. Fast om mina tankar om ett flertal iFokus-sajter inom släkforskning blir verkliga kan det ju se annorlunda ut…

chrissan
0

Bättre och snabbare sökfunktion