Kan det vara samma?
Jag tycker absolut att det verkar vara samma man.
alla detaljer verkar stämma i ansiktet.
Eivor
Nej, absolut inte! Mannen till höger har en längre haka än mannen till vänster. Dessutom stämmer inte öronen ett dugg.

Instämmer med #2
Och så har han benan åt olika håll!!

Nej, näsan är inte heller likadan.
//Maria
Det finns likheter, men bl.a. reagerar jag som min namne på att hårbenan inte är lika. Jag tycker också underläppen skiljer för mycket.
Tack för detta!
Om det nu är samma, så är det ju några år mellan bilderna.. från ynling till man… men benan förblir nog den samma!
Nej, det är nog inte som jag trodde, anledningen till frågan är att; min mormor gifte om sej med denne man sen hon blev änka. Det sägs att dom kände varann från ungdomen. På en gruppbild där mormor (som ung) är med, finns också mannen till vänster, som jag trodde var den till höger!
#7 Jag tycker inte det är ett definitivt nej. Det finns likheter och även om jag nog inte tror att det är samma tycker jag inte det skall avstyras helt.
T.ex. öronen tyckte jag först (som ambi) inte stämde alls, men sen kan jag tänka mig att en liten annan bildvinkel skulle kunna ändra min uppfattning.
(Jag bytte själv bena i 30-årsåldern!) 
Jag hade nog fortsatt hålla hypotesen vid liv och försöka hitta fler bilder på samme person.