Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 1351 ggr
AndersE
0

Mina inlägg

Uppe till höger på sidan finns en fiffig knapp "Mina inlägg". Trycker man på den ser man vilka olika diskussioner man deltagit i. Om det hänt något nytt i några strängar är de fetmarkerade.

Ett fel gör att det inte alltid går att komma till rätt sida genom att trycka på rubriken. Det gäller framförallt lite äldre diskussioner och det innebär att det kommer att långsamt försvinna…

Om det inte hjälper att trycka på rubriken kan du istället se vilken sajt diskussionen är på, gå till den sajten, och hitta rubriken i forumlistan.

AndersE
0

Något jag själv ofta missar är att på sidan "Mina inlägg" kan man också kika på bloggar och bilder - dvs man kan se om någon kommenterat din blogg eller dina bilder.

Om du själv kommenterat någon annans blogg eller bild kan du också se om det tillkommit fler kommentarer efter din.

Fiffigt och myckert användbart!

Phryxe
0

Apropos "mina inlägg" undrar jag varför det jag skriver själv markeras som oläst (fetstil) i listan till vänster!?

AndersE
0

#2 Det är en bugg som det har jobbats på ett tag. Bara att hoppas på att de hittar problemet…