släktforskning
tänk vad släktforskningen kan ge.
är det detta vi är ute efter när man börjar släktforska, då tänker man väl längre tillbaka än till 1940-talet
i dec. 7dec 2007 fick jag och min syster en syster till numera är vi tre flickor men ingen mamma, vår gemensamma mamma avled 15 mars 1968 i ängelholm, där finns alltid något som följer med i graven , så gjorde denna hemligheten också skulle tro att fadern som också är ängelholmare är död
men den 7 dec.07 ringde jag till syster monica det känns konstigt att det finns endel till av vår mor , en viktig sak häri är att inte tänka eller känna något negativt om sin mamma bollen är rund alltid alltid.
vi har fått en syster och det är viktigt att hon känner sig mycket välkommen, så kan det bli med släktforskningen
#0 Ja, man vet aldrig vad man ska hitta när man släktforskar - men en ny syster hör väl till ovanligheterna? Är hon äldre än ni andra?

Låter både spännande och lite skrämmande. Men om man ser positivt på det blir det säkert kul. Vad som än hände så är det ingen av er som gjort fel och de som gjort det finns väl inte mer.
SÅ lycka till med nya systern(ska ni räkna åren från det ni hittat varandra så blir ni väl bra mycket yngre också?)

Vad ska man ha som signatur tro?
vår nya syster är mellan syster i sitt adoptiv hem i stockholm fanns inga syskon men nu fick hon bli i mitten monica är född 1941 irene 1937 och jag 1947 pojken hennes fyller 37 år idag första gången på sin dag har han6 kusiner kanske han firar det på sweden rock i norge i helgen.
turistande i ängelholm blir det någon dag med världens godaste glass gissa var den kommer ifrån enligt mej.
bollen är en modell av vm-bollen 1958 ,
En liten petitess: Sweden Rock Festival går av stapeln i Norje.
ursäkta mej varför det blev ett g istället för ett j. vet jag ej min son brukar vara där och hjälpa till så jag borde kunnat stava till det och i början på maj var jag där och turistade några timmar.
bra att bli rättad