Är du med?
När du har registrerat dig som medlem i iFokus och Proveniens:
- kan du prenumerera på diskussioner du tycker är intressanta. Det betyder att du får ett mail när någon har svarat på dem.
- kan du lägga upp dina favoritmedlemmar i en lista så att du ser när de är inloggade. Då kan du enkelt kontakta dem.
- Kan du kommunicera med andra medlemmar med hjälp av meddelandefunktionen.
- Kan du lägga upp en personlig sida med ett fotoalbum, en blogg och en gästbok.
- Titta på din personliga sida och se om det kommit nya kommentarer i någon av de diskussioner du deltar i - på samtliga iFokus-sajter!
- Kan du bokmärka inlägg du vill spara. Då finns de lätt tillgängliga med ett musklick.
- Kan du tipsa vänner och bekanta om inlägg och artiklar du tror att de är intresserade av.
- Kan du läsa inlägg i dolda grupper som bara är tillgängliga för medlemmar.
- Kan du använda samma medlemsprofil på alla fokus-sajter.
Den enda personliga information du behöver lämna ifrån dig när du registrerar dig är en giltig e-postadress.
Här kan du registrera dig. Det är naturligtvis gratis.
Välkommen!
Just nu finns det följande 31 sajter på iFokus:
- Cykel i Fokus
- Datorn i Fokus
- Film i Fokus
- Foto i Fokus
- Glaskonst i Fokus
- Hemmet i Fokus
- Hittekatter i Fokus
- Hundar i Fokus
- Iller i Fokus
- Insidan i Fokus
- Katter i Fokus
- Keramik i Fokus
- Kolhydrater i Fokus
- Matlust i Fokus
- Mus i Fokus
- Niva i Fokus
- Pilsnerfilm i Fokus
- Politik i Fokus
- Ponnytrav i Fokus
- Proveniens i Fokus
- Prylar i Fokus
- Resor i Fokus
- Ridsport i Fokus
- Råttor i Fokus
- Serier i Fokus
- Shetlandsponny i Fokus
- Starta eget i Fokus
- Studieteknik i Fokus
- Trav i Fokus
- Trädgård i Fokus
- Volvo Valp i Fokus
Ytterligare ett antal sajter ligger i startgroparna och startar upp inom kort. Som medlem väljer du själv vilka av sajterna du vill ha bland dina favoriter.
Kanske funderar du på att starta en egen iFokus? Tryck här!
Lika enkelt som att gå med i en sajt är det att gå ur.
Om du trycker på "Ta bort sajt från favoriter" längst ner till höger tas du bort som medlem.
Det kan vara lätt att göra av misstag! Kolla så att du verkligen är med i den - eller de - sajter du vill vara. Som tur är är det väldigt lätt att reparera skadan. Tryck på samma knapp igen!
Jag har uppdaterat listan i #1 - hela 26 sajter nu!
(Och fler på gång….)
Ny uppdatering. Det finns nu 28 sajter. Ytterligare några ligger i olika beredskap i startgroparna…
För mig är det kul när nätverket växer eftersom det gör det lättare för nya medlemmar att hitta hit. Jag vet att flera av Proveniens medlemmar också är flitiga på andra sajter.
Ni som inte är det - titta gärna efter om något är av intresse…
Jag har åter fått uppdatera min lista i #1 - tre nya sajter gör att det nu finns 31 sajter, och ytterligare är på gång…