Personlig
Jag tycker det är rätt kul att klicka in mig på medlemmarnas personliga sidor - och rätt trist när det bara är en tom sida. Så se om du inte kan förbättra din sida…
- Nästan längst upp till höger står "Inställningar".
- Klickar man där kommer man till en lista.
- Då kan man klicka "Personliga inställningar"
- Skriv gärna några rader om dig själv och dina intressen!
- Du kan lägga in länkar till egna eller andras hemsidor.
- Det går att lägga in en personlig bild och en "avatar" också!
- Lite längre ner kan du skriva in födelsedatum, ort och land.
- Känns det för personligt kan du ju nöja dig med landskap eller län?

Efter viss tvekan lade jag in en bild.
Se där!
(Vem är det som håller i vem?) ;-)

När kräftan var okokt så nöp den mig ordentligt. 
Jag får väl hoppas att den blev ordentligt uppäten sen då!

Det ser ut som att den fick sitt straff…

*harkel*
jag var också modig och la upp ett foto på mig själv.
Är det er båt Cheyenne? Ser härligt ut!
Välkommen till Proveniens förresten. Trivs du här så kan du trycka på rutan längst ner till höger - ""Lägg aktuell sajt till favoriter"!

Tack Anders!
Visste inte om det hör till att presentera sig här men jag tycker det hör till god ton. Heter Helene Jorsell och är sedan 4 år tillbaka hängiven och aktiv släktfoskare. Tycker också om att diskuttera gamla foton och gamla ting så jag är säker på att detta forum kommer att passa mig ypperligen.
Nej inte vår båt alls. Fotot är taget utanför Fjällbacka i Bohuslän där jag var på konferens med arbetet. På kvällen var vi ute på skaldjurskryssning på en gammal fiskeskuta.
Se där! Det namnet är det nog många här som känner igen från AF!
Jag hoppas du hittar något av intresse. Hojta till om jag/vi kan hjälpa till.

Tack! 

Namnet Helene Jorsell är ju välbekant från Anbytarforum.
Välkommen i gänget, Helene!

TACK Svenne

Jag har också följt de andra damerna i spåret och lagt in en liten text och en bild.

Vad trevligt, Elisabeth! Ditt namn känner väl de flesta i släktforskarträsket igen.
Välkommen!

Håller med föregående talare, trevligt att även du är här Elisabeth.
Och tänk att någon kallar mig dam :)
När jag skulle uppdatera min profil här på i-focus lade jag till min födelsedata och voila, jag gick från "tjej" till "kvinna" med en knapptryckning. Kände mig plötsligt väldigt vuxen 
Putt, putt…
Hej!
Jag har varit medlem några månader här (och trivs bra) och nu har jag fyllt på min sida med lite info och bild. Ska nog fila lite på en artikel..
#19 Kul. Välkommen!