Etikett: proveniens-i-fokus
Läst 750 ggr
0
Hittar du allt här på Proveniens?
Jag tror att det är lätt att man bara följer upp vad som händer bland artiklar och i forumet…
Kanske missar du:
- Gästboken - titta in hos någon och skriv en rad i dennes gästbok. Har du tittat i din egen? En del har gästböcker där riktiga debatter pågår…
- Dagböckerna - de senaste inläggen ser du i spalten till höger på sajtens första sida. Du kan kommentera dagböckerna! Även här kan det ibland bli långa debatter och diskussioner kring ett dagboksinlägg. Du kan naturligtvis också skriva egen dagbok - och kanske få kommentarer till den.
- Fotoalbumen - skriv gärna en rad i forumet när du lagt in bilder, och när du fyller på med nya. Titta gärna runt bland fotoalbumen - det finns vackra, roliga och spännande bilder.
- De andra sajterna - besök även andra i Fokus-sajter. Du når dem via rutan längst till höger, eller via knappen "Fler sajter" här ovan till höger. Det finns mycket att upptäcka. På "Min sida" får du uppföljning på alla strängar i alla sajter du besöker.
0
Titta gärna i Alsterolles dagbok! Där finns intressanta tankar. Jag har kommenterat några och det finns utrymmen för flera kommentarer och tankar!
0
Notera alltså att ni kan få svar och kommentarer i era dagböcker!
0
Putt