Proveniens iFokus

Proveniens

Etikettproveniens-i-fokus
Läst 941 ggr
AndersE
0

Vad kommer att hända?

Igår låg ju iFokus delvis nere någon timme. För bara några månader sedan hände det lite till och från. Nu är det väldigt sällsynt, och jag vet att killarna på iFokus jobbat länge och hårt på att just förbättra stabiliteten.

Samtidigt vet jag att de mycket hellre jobbar med utveckling, nya smarta funktioner osv. Så när man nu verkar ha fått ordning på stabiliteten så tror jag att vi kan se fram emot något nytt och kul…

Jag har hört viskas att dagboksfunktionen ska ses över. Vad det innebär vet jag inte, men det blir säkert något kul. Det har funnits ett önskemål att kunna använda dagboken som en personlig blogg. Kanske är något sådant på väg?

Är det något ni önskar vad gäller utveckling är det bara att höra av sig - så vidarebefordrar jag önskningarna!

chrissan
0

Om man får önska något svårt så är det mer variation på fonter, bilder etc när man skriver artiklar.

AndersE
0

#1 Bra!

AndersE
0

Framfört…   ;-)

Cheyenne
0

Jag skulle vilja önska att det syns vilken rubrik ett inlägg är lagt under när man klickar på "senaste inlägg"

AndersE
0

#4 Bra idé! Det skulle kunna synas när man för muspekaren över rubriken t.ex?

Cheyenne
0

#5 DET är en bra idé, då tar det inte upp onödigt med plats.

svenne
0

Sedan vore det bra om man kunder redigera inlägg i "Artiklar".

AndersE
0

#7 Jaha, går det inte att redigera kommentarer alls? För möjligheten att redigera är ju tidsbegränsad - till ca en timme tror jag.

svenne
0

Nej, det går inte alls att redigera inlägg i artiklar, och det är väl iofs inget stort problem men ibland, efter en minut som man har postat sitt inlägg, kommer man på något ytterligare som skulle ha varit med men då får det oftast hellre bero än att man skriver ett inlägg till.

AndersE
0

#9 Jag förstår, och vidarebefordrar önskan!