Annons:
Etikettdatorprogram
Läst 3493 ggr
leemland
9/9/13, 4:02 PM

MyHeritage problem

Mitt MyHeritage har börjat starta av sig själv helt utan anledning, varför? Hur kan jag få det att sluta? 

Det händer inte direkt när jag startat datorn utan det kan dröja timmar innan de startas. Vad kan de vara för fel? Var ska jag vända mig, detta va ända stället jag kom på nu .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Lill-Kisse
9/29/13, 6:56 PM
#1

Du abonnerar väl på MyHeritage, som "kontaktar" dig för att informera om ny version att ladda ner e dyl. Det är bara att stänga av programmet när du inte är intresserad. Det klicket gör du på en sekund.

leemland
9/29/13, 7:43 PM
#2

De vet jag inte om jag gör. :/ Men det har aldrig gjort så innan. Jag klickar på krysset i hörnan varje gång de kommer upp ja, om det är de du menar med att stänga av programmet. Jag har den senaste versionen av programvaran redan så jag tror inte det är de.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lill-Kisse
9/30/13, 5:41 PM
#3

Har du programvaran, så är du ju en kund, som MyHeritage anser sig ha rätt att kontakta. Du får väl ta upp deras hemsida och skiva in ett meddelande till supporten om att du inte vill bli kontaktad igen. Om det hjälper vet jag inte, men det kan vara värt att prova.

leemland
10/1/13, 1:54 PM
#4

#3 Okej, då ska jag göra de . Tack.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: