Annons:
Etikettövrigt
Läst 1338 ggr
leemland
2012-11-03 21:23

OT - Intressant för alla?

Är det intressant för er om man berättar hur det går för en lite då och då? (släktforskning menar jag i första hand)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
AndersE
2012-11-03 21:30
#1

Ja, framförallt gillar jag när man återvänder till gamla trådar och berättar "vad som hände sedan"…

(Fast då måste man ju skriva bra rubriker så man hittar gamla trådar…)

leemland
2012-11-03 21:47
#2

Okejj , :)

Jag tycker själv det är svårt med rubriker, men förstår vad du menar :) Ska försöka skriva dom bättre nästa gång :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lill-Kisse
2012-11-04 00:56
#3

Jag uppskattar återkopplingar. Information om hur och var uppgifter hittades för att komma vidare med släktforskningen är särskilt intressant. Min släktforskning lossnade rejält när jag började läsa i andra källor än kyrkböckerna. Därför är sådana tips så otroligt givande.

leja
2012-11-05 10:57
#4

Håller med om att berättelser om hur det gått är intressanta, inte minst för tips var man kan söka som man inte tänkt på.

Vad ska man ha som signatur tro?

Upp till toppen
Annons: