Annons:
Etiketttestläsare
Läst 3051 ggr
mbss
4/10/09, 1:10 AM

"Korrekturläsningshjälp"

Hejsan

Jag började för några år sedan på en bok, eller snarare ett häfte, om min farfars släkt och jag har sedan några månader tillbaka tagit upp "pennan" igen, men jag känner att jag inte riktigt "får till det"..

Jag undrar om någon av er skulle kunna tänka er att skumma igenom det jag skrivit hittills och komma med lite idéer om hur man skulle kunna "bredda" innehållet lite.

Jag är absolut ingen författare så det jag skrivit är inget märkvärdigt vare sig innehållsmässigt eller stilmässigt, inte heller är "boken" på långa vägar klar. Jag har gjort själva stommen till boken med de personer och det upplägg jag vill ha men jag behöver som sagt lite släktforskar-/författar-kompetens för att få hjälp med idéer om hur jag ska kunna göra personerna och "berättelsen" mer levande och innehållsrik..

Så är det någon som känner sig manad att ögna igenom c:a 30-35 sidor illa skriven släkthistoria? Skrattande

Det är alltså ingen publikation som ska nå någon bredare publik utan den är tänkt att delas ut i släkten, om ens det.. :)

Mvh Mårten

Annons:
AndersE
4/10/09, 1:49 AM
#1

Jag läser gärna och ger feedback. Med reservation för att tiden ska räcka till…

mbss
4/10/09, 9:45 AM
#2

Hejsan!

Tack så mycket! Jättesnällt!

Mvh Mårten

Upp till toppen
Annons: