Annons:
Etikettvem-tror-du-att-du-är
Läst 1394 ggr
AndersE
6/16/09, 10:20 PM

Jane Horrocks

Kvällens program börjar om tio minuter. Jag tänker titta - ska du?

Annons:
chrissan
6/16/09, 10:23 PM
#1

Det är bra vill jag minnas, har DVDn

Loucar
6/16/09, 10:26 PM
#2

Klart man ska titta hoppas bara jag inte somnar de 10 sista minuterna som vanligt Skrattande

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

AndersE
6/16/09, 11:33 PM
#3

Jag gillade det här programmet. Ännu en gång en många gånger berättad familjesaga som visar sig inte stämma.

Kul med faderns oväntade släktskap med bomullsfamiljen. Och sen gillade jag att de fäljde upp historien bakom opalringen!

Som vanligt massor med obesvarade frågor. Jag gillade verkligen Jane Horrocks. Det betyder rätt mycket vem som är huvudperson.

Loucar
6/16/09, 11:35 PM
#4

Det här programmet gillade jag verkligen helt klart det bästa av de engelska programmen jag sett. Jag lyckades dessutom hålla mig vaken hela programmet.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

chrissan
6/16/09, 11:52 PM
#5

De nämnde inte att svarta fåret Ernest var gift 1901, med Amy Georgina. Undrar vad som hände med henna.

ambi
6/17/09, 12:11 AM
#6

Kul det där med att hon kände sig som Miss Marple och "Vad skulle miss Marple göra nu?"

Annons:
chrissan
6/17/09, 12:15 AM
#7

Men så känner man sig ju ibland så det var en riktig observation. Det är väl därför vi håller på?

zachs
6/17/09, 12:43 AM
#8

Jag lyckades tyvärr inte hålla mig vaken hela programmet. Förstår inte detta! Skäms

leja
6/17/09, 1:00 AM
#9

Gillade programmet. Det är ett av de få som jag inte sett förut av de som visas på svensk tv.

Vad ska man ha som signatur tro?

AndersE
6/17/09, 1:34 AM
#10

#5 Det där tycker jag är lite genomgående i programmen. Att man inte följer upp spåren. För nog undrade man om Jane har släktingar i Australien idag?

EvaMorfi
6/18/09, 7:54 AM
#11

Det här programmet är nog det jag gillade minst. Fortfarande tycker jag att programmet med Stephen Fry var det absolut bästa.

Precis som Anders tycker jag att man skulle följa upp spåret i Australien. Det var lite löjligt att undersöka opalen tyckte jag. Sen blev det också för mycket "bomullshistoria".

leja
6/18/09, 12:44 PM
#12

Jag tyckte programmet var bra, inte minst för att det var så mycket bommullshistoria. Så jag tror att vi alla gillar olika delar av programmen.

Men sen kan jag hålla med att man skulle kollat upp australien historien mer. Men även de andra "okända" syskonen.

Vad ska man ha som signatur tro?

evakristina
6/21/09, 2:20 PM
#13

Det här har jag lyckats missa! Vilken kanal och tid är det som gäller?

Annons:
AndersE
6/21/09, 2:24 PM
#14

Repris natten tisdag/onsdag tror jag. Sista?

AndersE
6/28/09, 11:53 AM
#15

Ikväll kan man se Jane Horrocks i "Little voice" på TV4 film.

Jag minns den som klart sevärd.

ambi
6/30/09, 1:08 AM
#16

#15  Jag råkade hamna mitt i denna film och såg då att Jane Horrocks var med. Filmen hade jag sett tidigare och hade för mig att den var, som du säger klart sevärd.

Upp till toppen
Annons: