Annons:
Etikettövrigt
Läst 3804 ggr
svenne
2/14/10, 7:47 PM

En hälsning på alla hjärtans dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick ett sms från dottern med en hälsning på alla hjärtans dag. Bilden visar en av hennes Papillon-hundar. Bilden var så fin så jag vill gärna vidarebefordra den till Er alla med en önskan om en bra alla hjärtansdag-kväll.

Annons:
leja
2/14/10, 7:57 PM
#1

Tack det samma, fin bild!

Vad ska man ha som signatur tro?

mariawiks
2/14/10, 8:33 PM
#2

Oj, vad fin, tack detsamma.

//Maria

Cheyenne
2/14/10, 9:13 PM
#3

Tack och detsamma till dig.

chrissan
2/14/10, 9:20 PM
#4

Tack detsamma!

Andersdotter
2/15/10, 8:53 PM
#5

Lite sent, men hjärtligt önskar jag det samma

AndersE
2/15/10, 9:54 PM
#6

Gårdagen var rätt fylld av olika aktiviteter så det blev inte så mycket "firande"…

Tack för hälsningen i alla fall. Fint kort!

Annons:
[Carpinus]1
2/14/18, 4:54 PM
#7

#0 Fint kort, som sagt, med några år på nacken nu. 

I Sörmland lägger personal från länsmuseet dagen till ära ut fyrahundra ännu äldre brev på olika platser i länet. Inga Valentinhälsningar, för det fanns ju inte då, men däremot kärleksbrev. Känns lite genant att titta in i dessa människors privata liv, trots att de alla är borta nu. Kanske bäst att man rensar bort det som eventuellt finns i gömmorna, medans tid är…😉 

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/hor-konrads-120-ar-gamla-karleksforklaring-till-hulda

svenake
2/21/18, 11:22 PM
#8

#7     Angående rensa . . . .      Då vill jag rekomendera  en bok    

Döstädning : ingen sorglig historia

av Margareta Magnusson

Man ska välja ut  vad man vill spara till efterlevande och eftervärlden.  

 Hade  en vecka i november på Kanarieöarna och läste denna bok.  Jag lånade den på bibliotek.

[Carpinus]1
2/22/18, 6:48 AM
#9

#8 Ja, den har jag hört talas om, tack för påminnelsen!  Är väl inget jag sliter med dagligen, men jag har skänkt bort en del prylar redan när jag är i livet - roligare att kunna skicka med en historia kring föremålet.

Upp till toppen
Annons: