Annons:
Etikettsläktforskning
Läst 3506 ggr
tezzin
2/22/15, 3:12 PM

Hitta vår halvsyster

Hej! Jag har en fråga om hur jag och min bror kan hitta vår halvsyster på pappas sida,han vet dock inte om att vi vet om att hon finns,informationen kommer från mamma för hon fick hem ett brev när vi var yngre om att han hade 3 barn och mamma visste ej om något. ..så han var ju otrogen mot henne … Men vet ej hur vi ska gå tillväga och hitta henne…har en ungefär ålder och pappa får ej veta att vi vet iheller…mamma har ej kvar det brevet från försäkringskassan om att där fanns en halvsyster till oss… Men på nått sätt måste man kunna hitta henne om det så tar lång tid.. Mvh Therese och Andreas Andersson

Annons:
Sagolikt
2/22/15, 3:13 PM
#1

Ring Folkbokföringen. Uppge er pappas namn och födelsedata.

VildaVittra
2/22/15, 3:18 PM
#2

Som #1 skriver, så är det folkbokföringen ni ska vända er till då det är öppna uppgifter. Så det är bara att knata in på skatteverket, jag har gjort det själv efter att jag fick höra ett rykte om halvsyskon.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

tezzin
2/22/15, 6:31 PM
#3

Tack så hemskt mycket för svar…ska genast ringa dom imorgon 😃

sonjsbo
2/22/15, 8:01 PM
#4

Du kan ringa Skatteverket. 0771-56 75 67. Välj folkbokföringen och släktforskning.

Tom
2/28/15, 12:44 PM
#5

Berätta gärna hur det gick sedan. Hittade ni ert syskon?

Upp till toppen
Annons: