Annons:
Etikettsläktforskning
Läst 2241 ggr
elefantetortuga
10/26/12, 5:04 PM

Myheritage

Hej! Jag har lite frågor och funderingar på användandet av my heritage! Jag gick in idag igen på sidan som jag startade för flera år sedan och trodde jag kunde lägga till och ändra i de familjeträd jag har skapat där, men jag lyckades inte. Är det någon av er som kan hjälpa mig? För jag har family tree builder men kan inte hitta länken för mitt gamla projekt så att säga.

/elefantetortuga

Annons:
Lill-Kisse
10/26/12, 5:30 PM
#1

Det var en svår fråga. Vad menar du med att du letar efter en länk till ditt gamla projekt? Har du lyckats logga in dig?

Kan det möjligen vara så att du inte känner igen dig på MyHeritage eftersom du inte varit verksam där på flera år? I så fall bör du klicka dig igenom alla sidor under respektive flik, så att du blir bekant med programmets nuvarande struktur.

Skulle du ändå inte komma på hur du arbetar med ditt familjeträd, kan du skicka en fråga till kundsupporten.

elefantetortuga
10/26/12, 5:43 PM
#2

TAck för svar.. jag har lyckats logga in och uppdatera min profil mm, det jag skulle vilja göra är att uppdatera mina släktträd jag har skapat där, dock hänvisar dem mig till family tree builder och där kan jag inte hitta min gamla fil som jag redan har som innehåller många släktingar, de vill istället att jag börjar på en ny men det är jag inte intresserad av då det är mycket jobb jag redan har gjort som finns där.

Jag har försökt skicka till support också men de har inte svarat än.

Tack

elefantetortuga
10/26/12, 5:52 PM
#3

Nu har jag fått svar och även lyckats lösa problemet! Tack för all hjälp ändå..

Lill-Kisse
10/26/12, 5:54 PM
#4

Grattis och lycka till med fortsättningen!

Pedran2
11/13/12, 11:13 AM
#5

#3

Det vore jättebra om du berättade hur du löste problemet. Jag är utsatt för ungefär liknande.

elefantetortuga
11/15/12, 12:20 PM
#6

#5 Om du går in på my heritages hemsida finns det "flikar" så som hem släktträd, foton mm att välja tryck på släktträd så får du upp underrubriker och då trycker du importera GEDCOM alltså den filen som my heritage har skapat. Lycka till det funkade för mig iaf… det tog ett tag att ladda hem den så att säga men vänta!

Lycka till!

Annons:
Upp till toppen
Annons: